Bezmaksas piegāde Latvijā sākot no 50 EUR | Piegādājam preces uz ārzemēm

Preču atgriešanas garantija!

1. Ja pircējam pārdota neatbilstošas kvalitātes prece un pārdevējs nav pārrunājis ar pircēju tās trūkumus, pircējam ir tiesības 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas pieprasīt no pārdevēja pēc viņa izvēles:

1.1. aizstāt neatbilstošas kvalitātes preci ar piemērotas kvalitātes preci;
1.2. attiecīgi samazināt preces cenu;
1.3. saprātīgā termiņā bez maksas novērst preces defektus;
1.4. atlīdzināt preces defektu novēršanas izdevumus, ja pārdevējs tos nav novērsis saprātīgā
termiņā, patērētājs defektus novērsis pats vai ar trešo personu palīdzību;
1.5. vienpusēji lauzt pirkuma līgumu un pieprasīt atmaksāt par preci
samaksāto naudu.

2. Preces kvalitātes garantiju nosaka preces pārdevējs.

3. Preces tiek apmainītas vai atgrieztas pirkuma vietā vai citā pārdevēja norādītā pircējam ērtā vietā. Pircējs iesniedz pārdevējam rakstisku pieprasījumu, kurā norāda preces trūkumus un pircēja izvēli par kādu no šo noteikumu 1. punkta prasībām. Iesniegumam tiek pievienots kases aparāta čeks vai pirkšanas-pārdošanas čeks, vai cits dokuments, kas apliecina preču pirkšanu-pārdošanu no šī pārdevēja un garantijas dokuments (ja pārdotajām precēm ir noteikts kvalitātes garantijas termiņš).

4. Ja pircējs neiesniedz kases aparāta čeku vai citu noteiktajā kārtībā no šī pārdevēja izsniegtu preču pirkšanu-pārdošanu apliecinošu dokumentu, preces apmaiņa vai citas pircēja norādītās šo noteikumu 1. punktā prasības tiek veiktas tikai ar pārdevēja piekrišanu.

5. Ja starp pircēju un pārdevēju rodas domstarpības par preces kvalitāti, pārdevējam pēc pircēja rakstiska pieprasījuma saņemšanas rakstiski jāvēršas Ekonomikas ministrijas pakļautībā esošajā Valsts nepārtikas preču inspekcijā (turpmāk – Valsts nepārtikas preču inspekcija) preces kvalitātes novērtējuma veikšanai, ne vēlāk kā 3 darbdienu laikā un pēc rakstisku slēdzienu saņemšanas no tās nekavējoties informēt par to pircēju.

6. Ja pārdevējs nepilda šo noteikumu 1. vai 5. punktā noteiktās prasības, pircējs var vērsties Valsts nepārtikas preču inspekcijā, lai saņemtu preces kvalitātes novērtējumu, un pēc rakstisko slēdzienu saņemšanas no tās paziņot par to pārdevējam.

7. Preču kvalitātes novērtēšanas izmaksas tiek apmaksātas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

8. Pārdevējs un/vai pircējs, ja vēlas, var piedalīties preces kvalitātes novērtēšanā.

9. Lielas un smagas (vairāk nekā 10 kg svara) neatbilstošas kvalitātes preces pārdevējs transportē kvalitātes novērtēšanai, maiņai, remontam vai atgriešanai, ja pirkuma līgumā nav noteikts citādi. Šādu preču kvalitāti var novērtēt arī pircēja mājās.

Ja jums ir kādi papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@pro7.lv

Informācija